Pracownicy Rejestracji
loading...
„Nie ma nic łatwiejszego jak kogoś osądzić
i nic trudniejszego jak kogoś zrozumieć”
Przewiń na dół strony
zamknij

Uwaga!

Ośrodek przyjmuje normalnie, tak jak przed pandemią, nadal obowiązuje reżim sanitarny (dezynfekcja rąk, noszenie maseczki). Pacjenci tzw. pierwszorazowi zobowiązani są do osobistego zgłaszania się w celu uzyskania terminu przyjęcia przez psychoterapeutę uzależnień.

CAŁY CZAS CHROŃCIE SIEBIE, SWOICH BLISKICH i NAS.

Pracownicy Rejestracji


  • mgr Sylwia Banicka

    rejestratorka medyczna
    starszy inspektor ds. zamówień publicznych

    Inspektor Ochrony Danych Osobowych

    15 września 2017r. 4896
  • Beata Pliszka

    rejestratorka medyczna
    specjalista ds. rozliczania usług z NFZ,

    15 września 2017r. 5093
  • Irena Zaborowska

    sekretarka medyczna, rejestratorka medyczna

    15 września 2017r. 4928


  • Nawiguj do ośrodka

    S P Z O Z / Ośrodek Terapii Uzależnien od Alkoholu

    71-757 Szczecin, ul. Ostrowska 7

    Zapraszamy Pn.-Cz. 8.00 do 20.00
    Piątek 8.00 do 17.00​.

     

    tel. (91) 455 - 83 - 43 - rejestracja Ośrodka

    tel. (91) 455 - 82 - 90  - sekretariat dyrektora Ośrodka

    fax. (91) 886 - 90 - 22

    otu@otu.szczecin.pl

    Zgodnie z art. 13 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.), zwanego dalej RODO, informujemy, że:

    1. administratorem Państwa danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Terapii Uzależnień od Alkoholu w Szczecinie, ul. Ostrowska 7, 71-757 Szczecin;
    2. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu świadczenia usług medycznych oraz prowadzenia dokumentacji medycznej wymaganej przepisami prawa;
    3. podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest: art. 6 ust. 1 lit. c, d, oraz  art. 9 ust.2 lit. c, h oraz art. 9 ust.1 lit. h RODO, w związku z przepisami ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2018 r. poz. 160, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz. U. z 2017 r. poz. 1318 z późn. zm.);
    4. odbiorcami Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
    5. Państwa dane osobowe przechowywane będą zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie, a w szczególności zgodnie z ustawą o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta;
    6. posiadają Państwo prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Żądania takie zostaną uwzględnione, o ile zachodzić będą przesłanki określone w obowiązujących przepisach prawa.
    7. mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;
    8. podanie danych osobowych w celu realizacji świadczeń medycznych jest obligatoryjne na mocy przepisów prawa;
    9. administrator danych nie stosuje zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

    Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych:
    tel. 91 455-83-43

    Rozumiem, zamknij okno RODO