Zarządzenie w sprawie ustalenia opłat za świadczenia zdrowotne udzielane przez Ośrodek osobom nieuprawnionym do tego typu świadczeń
loading...
Przewiń na dół strony

Zarządzenie w sprawie ustalenia opłat za świadczenia zdrowotne udzielane przez Ośrodek osobom nieuprawnionym do tego typu świadczeń

Zarządzenie nr    6/2022 Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej – Ośrodka Terapii Uzależnień od Alkoholu z dnia 21.03.2022 roku w sprawie ustalenia opłat za świadczenia zdrowotne udzielane przez Ośrodek osobom nieuprawnionym do tego typu świadczeń.

Na podstawie § 46 ust. 1 i 3 Regulaminu Organizacyjnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej – Ośrodka Terapii Uzależnień od Alkoholu zarządza się, co następuje:

 

§ 1

 

Wprowadza się nową wysokość opłat za udzielane świadczenia zdrowotne osobom nieuprawnionym, ujętą w załączniku do niniejszego zarządzenia. Wysokość opłat za udzielane świadczenia osobom nieuprawnionym do uzyskania świadczeń zdrowotnych ustalono na podstawie analizy faktycznie poniesionych kosztów w Ośrodku w 2021 roku.

 

§ 2

 

Traci moc zarządzenie dyrektora nr 3/2021 z dnia 08.03.2021 roku.

 

§ 3

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

Otrzymują:

  1. P. mgr Grażyna Szumska – osoba odpowiedzialna za opisywanie faktur i przyjmowanie gotówki,
  2. P. mgr Maria Galińska – Główny Księgowy OTU,
  3. Pracownice Rejestracji.
  4. a/a.

 

mgr Jerzy Moroz
dyrektor Ośrodka

 




Zgodnie z art. 13 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.), zwanego dalej RODO, informujemy, że:

  1. administratorem Państwa danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Terapii Uzależnień od Alkoholu w Szczecinie, ul. Ostrowska 7, 71-757 Szczecin;
  2. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu świadczenia usług medycznych oraz prowadzenia dokumentacji medycznej wymaganej przepisami prawa;
  3. podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest: art. 6 ust. 1 lit. c, d, oraz  art. 9 ust.2 lit. c, h oraz art. 9 ust.1 lit. h RODO, w związku z przepisami ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2018 r. poz. 160, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz. U. z 2017 r. poz. 1318 z późn. zm.);
  4. odbiorcami Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
  5. Państwa dane osobowe przechowywane będą zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie, a w szczególności zgodnie z ustawą o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta;
  6. posiadają Państwo prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Żądania takie zostaną uwzględnione, o ile zachodzić będą przesłanki określone w obowiązujących przepisach prawa.
  7. mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;
  8. podanie danych osobowych w celu realizacji świadczeń medycznych jest obligatoryjne na mocy przepisów prawa;
  9. administrator danych nie stosuje zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych:
tel. 91 455-83-43

Rozumiem, zamknij okno RODO