KADRA
loading...
„Nie ma nic łatwiejszego jak kogoś osądzić
i nic trudniejszego jak kogoś zrozumieć”
Przewiń na dół strony

KADRA

Dla Państwa w ośrodku pracuje zespół kompetentnych i wyspecjalizowanych osób - każda z osób tworzących kadrę ośrodka jest fachowcem w swojej dziedzinie. Dokładamy starań by stale podnosić kompetencje zawodowe kadry Ośrodka  Terapii Uzależnień w Szczecinie.


  • Zarządzający oraz kadra ekonomiczno-administracyjna

    08 września 2017r. 942
  • Pracownicy Rejestracji

    15 września 2017r. 1130
  • Kadra psychoterapeutów - poradnia

    08 września 2017r. 2555
  • Kadra psychoterapeutów - oddział dzienny

    08 września 2017r. 1633
  • Nadzór merytoryczny

    15 września 2017r. 914
  • Kadra pomocnicza

    08 września 2017r. 404


  • Nawiguj do ośrodka

    S P Z O Z / Ośrodek Terapii Uzależnien od Alkoholu

    71-757 Szczecin, ul. Ostrowska 7

    Zapraszamy Pn.-Pt. 8.00 do 20.00.

     

    tel. (91) 455 - 83 - 43 - rejestracja Ośrodka

    tel. (91) 455 - 82 - 90  - sekretariat dyrektora Ośrodka

    fax. (91) 886 - 90 - 22

    otu@otu.szczecin.pl

    Zgodnie z art. 13 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.), zwanego dalej RODO, informujemy, że:

    1. administratorem Państwa danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Terapii Uzależnień od Alkoholu w Szczecinie, ul. Ostrowska 7, 71-757 Szczecin;
    2. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu świadczenia usług medycznych oraz prowadzenia dokumentacji medycznej wymaganej przepisami prawa;
    3. podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest: art. 6 ust. 1 lit. c, d, oraz  art. 9 ust.2 lit. c, h oraz art. 9 ust.1 lit. h RODO, w związku z przepisami ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2018 r. poz. 160, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz. U. z 2017 r. poz. 1318 z późn. zm.);
    4. odbiorcami Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
    5. Państwa dane osobowe przechowywane będą zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie, a w szczególności zgodnie z ustawą o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta;
    6. posiadają Państwo prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Żądania takie zostaną uwzględnione, o ile zachodzić będą przesłanki określone w obowiązujących przepisach prawa.
    7. mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;
    8. podanie danych osobowych w celu realizacji świadczeń medycznych jest obligatoryjne na mocy przepisów prawa;
    9. administrator danych nie stosuje zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

    Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych:
    tel. 91 455-83-43

    Rozumiem, zamknij okno RODO